Digiped

تعمیر ایکس باکس

یکی از محبوب ترین کنسول های تاریخ که از نسل ششم با نسخه 360 این شرکت شروع شده و در حال حاضر ادامه دارد. این کنسول ایکس باکس که توی این مطلاب به نسخه های مختلف آن خواهیم پرداخت. با دیجی پد در مطلب تعمیر ایکس باکس در کرج همراه باشید.
ایکس باکس در تست های مقاوت بسیار نتایج خوبی را رقم زده اما این به معنی همه چی تمام و نیاز کم این کنسول به تعمیر نیست و قطعات آن دارای حساسیت و اصطحلاک هستند. صد البته که این مورد در همه کنسول ها صدق میکند و فقط مخصوص ایکس باکس نمی باشد.

تعمیر ایکس باکس در کرج | دیجی پد

تعمیر ایکس باکس

 

معرفی ایکس باکس

پیش از پرداختن به اشکالات رایج در ایکس باکس، ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که بسیاری از اشکالات پیش آمده در این دستگاه را می توان با نگهداری درست و توجه به سرویس های دوره ای،کنترل کرد. به عبارتی دیگر، اگر چه برخی خرابی ها در ایکس باکس متداول بوده و با گذشت عمر مفید ایکس باکس در آن مشاهده می شود، اما با سرویس دوره‌ای و نگهداری درست از آن می‌توان از بروز این خرابی ها پیشگیری کرد. برای مثال سرویس نشدن دستگاه و نوسان های برق سبب ایجاد برخی اشکالات در این دستگاه می شود که با سرویس به موقع می توان آنها را برطرف کرد.

ولیکن اغلب کاربران تا زمانی که این گجت های دیجیتالی دچار خرابی نشوند بازی با آن ها را ادامه می دهند و جهت سرویس و تعمیرات ایکس باکس اقدامی نمی کنند.
بنابر تجربه کارشناسان ما در مرکز تعمیرات ایکس باکس در کرج، گرم شدن دستگاه و بالا رفتن دمای آن یکی از اشکالات عمده ای است که در ایکس باکس البته در استفاده طولانی مدت مشاهده می شود. اگرچه شیوه های متعددی در تعمیرات ایکس باکس جهت خنک‌سازی دستگاه وجود دارد اما این شیوه ها تنها زمانی مثمره خواهد بود که به موقع بر روی دستگاه اِعمال شود.

دیگر اشکال رایج در این دستگاه سه چراغه شدن است که می‌تواند به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس با استفاده از dvd های خش دار و یا شل شدن
و از جا کنده شدن کابل برق کنسول رخ بدهد. در صورت بروز چنین اشکالاتی توصیه می شود در اسرع وقت به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیرات Xbox مراجعه کرده و سرویس های مرود نظر را بر روی دستگاه اعمال نمایید. توجه به سوریس های دوره ای ضمن رفع اشکالات احتمالی، تأثیر بسزایی در افزایش  عمر مفید این دستگاه دارد.

مشکلات رایج

تعمیرات ایکس باکس در کرج

ایکس باکس در کرج

داغ شدن و گرمای بیش از حد

میتوان به عنوان رایج ترین مشکل این کنسول اشاره کرد.این مشکل بعد از طولانی مدت به وجود می آید.

البته که به جایی که شما کنسول رو قرار داده ایید نیز ربط دارد. شما باید کنسول ایکس باکس وان یا وان اس تون رو جایی قرار بدید که علاوه بر گردش هوای درست در ان محیط فاقد هرگونه پرز فرش یا مکت و گرد و غبار در ان باشد. البته شما هر کاری کنید گرد و غبار در هر کنسولی میرود.اگر این کار تشدید شود سریع تر کنسول شما داغ میکند.

نکته : اگر این مشکل ادامه یابد و اقدام به تعمیر و رفع ان نکنید باعث بروز خرابی سنگین تر میشود.

روشن نشدن یا خاموش شدن

ممکن است به شکل ناگهانی دستگاهتون خاموش شه یا بعد از روشن شدن بلافاصله خاموش بشه.در این موارد سعی کنید دستگاه خود را روشن نکنید
چون ممکن است علاوه بر پاور معیوب بورد اصلی شما نیز اسیب میبیند و هزینه آن خیلی بالا تر میرود.تیم دیجی پد به شما پیشنهاد میکند تا در اولین فرصت دستگاهتون رو به تعمیرگاه تعمیر ایکس باکس در کرج برای رفع مشکل و تعمیر ان ببرید.

 

تعمیر XBOX در کرج

تعمیرات XBOX در کرج

کارنکردن هر یک از پورت ها

این مشکل اکثرا توسط خود کاربرها با اشتباه جا زدن جهت کابل سوکت یا پورت های دستگاه رو به شکل کامل خراب میکنند. صد البته که این مشکل قابل حل میباشد. شاید پورت مورد نظر پورت مهمی نباشد اما اگر مشکل پورت از داخل باشد شاید در بلند مدت به بورد اصلی اسیب بزند.

خوانده نشدن دیسک

این ایراد میتواند از کثیف بودن لنز یا خراب بودن درایور نوری شما باشه.گاهی اوقات مشکل نرم افزاری است اما این مورد خیلی پیش نمیاید و اغلب مشکل سخت افزاری میباشد.البته نیاز به نگرانی شدن نیست شما میتونید بازی هایتون رو به شکل دیجیتالی نصب کنید.

خرابی هارد

اگر بازی شما نصب نمیشود یا مشکل از نرم افزار است اما اکثر مواقع مشکل از هارد شما میباشد. هارد از قطعاتی تشکیل شده که با ضربه ایی امکان از دست رفتن دیتا و خرابی ان به صورتی که دیگر قابل تعمیر نباشد و مجبور به تعویض کلی هارد باشید.
البته یکی از پر اصطحلاک ترین قطعات هر دستگاه دیجیتالی حافظه اون هست.پس تعجبی ندارد که در بلند مدت خراب شود.

XBOX

تعمیر ایکس باکس

درمورد تعمیر ایکس باکس وان و وان اس

قطعا برای تعمیر هرنوع دستگاه دیجیتالی نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد و کنسول بازی نسبت به دستگاه های دیجیتالی دیگر ظرافت بیشتری برخوردار است ، پس با این شرایط شما نمیتونید به کنسول ایکس باکس وان خود را به هرجایی برای تعمیر بسپرید. با ما در ادامه همراه باشید تا معتبرترین مرکز تعمیرات شهر کرج رو بهتون معرفی کنم.

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی پد در کرج

دیجی پد توانسته با بهتره گیری از متخصصان و تکنسین های با تجربه و پر مهارت در این زمینه توانسته رضایت مشتری های خود را جلب کرده. تعمیر ایکس باکس در کرج خدمات را با بهترین قیمت و کیفیت به انها رائه دهد.دیجی پد علاوه بر خدمات تعمیر دارای خدمات فروش انواع کنسول ها کار کرده و نو و انواع تهجیزات جانبی مثل دسته ، شارژر ونصب بازی … رو با بهترین قیمت و ضمانت اورجینال بودن اونها به فروش برساند.

برای تعمیر ایکس باکس و مشاوره دیجی پد با شماره ‪ ۰۲۶۳۶۶۰۶۶۷۱‬یا ‪۰۹۰۲۴۸۲۸۱۵۲‬‬ ‫تماس بگیرید‪

خدمات دیجی پد در این زمینه

  • تعویض بدنه یا قاب ایکس باکس 
  • تعمیر ، ارتقا و تعویض هارد کنسول ایکس باکس 
  • تعمیر درایو نوری و لنز xbox one
  • تعمیر پاور و اتصالات برقی در xbox one
  • تعویض بورد ایکس باکس وان و وان اس
  • رفع مشکل داغ کردن ایکس باکس وان

پست قبلی

دسته پلی استیشن در کرج

پست بعدی

تعمیر XBOX SERIES X در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید تا پست های مورد نظر خود را ببینید.