Digiped

تعمیرات ps5 در کرج

نمایندگی ps5

اخیرا سونی کنسول جدید خود یعنی پلی استیشن 5 رو منتشر کرده و تونسته محبوبیت زیادی بین کاربران و مخصوصا ایرانی ها (به علت محبوبیت زیاد کنسول نسل قبلش یعنی ps4) کسب کند.این کنسول ممکن است دچار عیب های مختلفی شوند که ممکن است توسط کاربران به وجود امده باشد یا نه که در هر دو صورت نیاز به تعمیر آن حس شود.با دیجی پد همراه باشید تا یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر ps5 در کرج  بهتون معرفی کنیم و عیب ها و مشکلات ps5 رو نیز برسی کنیم.

انواع مشکلات کنسول پلی استیشن 5

مشکلات کلی پلی استیشن 5 به دو دسته کلی نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم میشود که در ادامه تمام نوع های اون رو برسی میکنیم:

تعمیر پلی استیشن 5 در کرج در دیجی پد

تعمیر ps5 در شهر کرج

مشکلات نرم افزاری و نحوه تعمیر اون

از اونجایی که کنسول پلی استیشن 5 به تازگی وارد بازار شده و مشکلات نرم افزاری اون به شکل زیاد بولد نشده و کاربران مشکلات اون رو گزارش ندادند.گرچه تعدادی مشکل نرم افزاری مثل وصل نشدن اینترنت ، وارد نشدن اکانت ، آپدیت نشدن دستگاه ، دانلود نشدن بازی است.

تعدای محدود و کمی مشکلات نرم افزاری وجود دارد مثل اپدیت نشدن بازی یا برنامه ها ، کند شدن دستگاه و …در این مواردتوصیه
میشود اقدامات زیر را انجام بدهید:

1.راه اندازی مجدد (restart) کردن کنسول پلی استیشن 5

2.سرچ کد ارور یا مشکل در اینترنت

3.ارتباط با پشتیبانی سونی

4.ریست فکتوری (بازگشت به تنظیمات کارخانه)

5.زدن دی ان اس ( شما میتوانید برای دریافت دی ان اس با پشتیبانی دیجی پد تماس بگیرید )

مشکلات سخت افزاری و نحوه تعمیر اون

این مورد یکی از رایج ترین مواردی هست که در هر کنسول بازیی دیده میشه که حدود نصف بیشتر مشکلات سخت افزاری توسط خود کاربر ها با بی احتیاطی یا نگهداری بد اونها صورت میگیره.

که در ادامه یکسری از این اتفاقات که دلیل خرابی کنسوله ها هست رو براتون شرح میدم:

  • ریختن اب بر روی کنسول
  • ضربه خوردن ps5
  • نداشتن راه خروج هوا
  • جای پر گرد و خاک
  • بازی کردن مداوم زیاد (بیشتر از 10 ساعت)

از جمله مشکلات سخت افزاری که ممکن است برای هر پلی استیشن 5 یا هرکنسول دیگر پیش بیاید رو لیست کرده و تک تک اونها رو برسی خواهیم کرد:

تعمیرات ps5

تعمیرات تخصصی ps5 در شهر کرج

1.چراغ ابی در پلی استیشن 5

این مشکل وقتی به وجود میاید که کنسول شما به هردلیلی نتونه بالا بیاد و شروع به کار بکنه.در این موارد پیشنهاد میشه در اولین فرصت کنسول خودتون رو به تعمیرگاه برده و اقدام به تعمیر کنسولتون کنید.این مشکل از قطعات پردازنده (cpu) ، پردازنده گرافیکی (gpu) ، ic hdmi است.

2.روشن نشدن دستگاه

اگر از سلامت کابل پاور، پریز برق مطمعن شدید احتمالا باید بدونید که مشکل از کنسولتون هست. اگر بخواهید تخصصی این بحث رو پیش ببریم باید بگویم که مشکل میتونه از پاور یا پورتی که کابل پاور شما به اون وصل میشه باشد.

گاهی اوقات هم امکانت جدا شدن یک کابل ، شکست قطعه ایی از بورد اصلی باشد.به همین دلیل قبل از برسی کامل فیزیکی نمیتوان به شکل قطعی گفت مشکل از کدام قطعه میباشد.

یکی دیگر مشکلات روشن نشدن دستگاه میتواند همون cpu دستگاه باشد که باید دستگاه شما ریبال شود در این حالت درست شدن دستگاه شما بسیار زیاد هست.

3.گرم شدن و دور فن بالا

از اونجایی که پلی استیشن 5 و 4 تقریبا معماری مشابه ایی دارند ، تعجبی ندارد مشکل رایج پلی استیشن 4 در این کنسول نیز نشون داده شود.اگر بیش از 4 سال هست که ps4 خودتون رو دارید احتمال 90 درصد این مشکل تا الان برای شما پیش اومده.دلیل بالا رفتن دور فن در این دو کنسول داغ شدن cpu بیش از حد است که فن ها تلاش میکنند با دور بالاتر اون رو خنک کنند.اگر خمیر سلیکون بر روی سی پی یو این کنسول خشک شود سی پی یو یا جی پی یو شما داغ خواهد کرد و شما دور فن بالایی خواهید گرفت.

نمایندگی ps5

نمایندگی رسمی ps5 در کرج

4.صدای های عجیب

برخی از کاربران گزارش دادند که دستگاه پلی استیشن 5 اونها صدای خش خش یا تق تق میدهد.در اونجایی که هارد ssd یا همون درایو جامد در کنسول پلی استیشن 5 وجود دارد پس این احتمال که از هارد آن باشه است یکی دیگر از این صدا ها فن دستگاه است که گرد خاک یا ضربه باعث این صدا می شود.سعی کنید اگر صدا های عجیب میشنوید در اولین فرصت دستگاه خود رو به تعمیرگاه پلی استیشن 5 در کرج (دیجی پد) ببرید.

5.تصویر معیوب

اگر کنسول شما به شکل کامل تصویر نمیدهد حتما قبل از مراجعه به تعمیرگاه از سلامت کابل hdmi و نمایشگر خود مطمئن شوید.اگر این 2 مورد سالم بودند مشکل میتواند از پورت hdmi، جی پی یو (پردازنده گرافیکی ) باشد.

برخی از کاربران گزارش داده اند که یکسری خطوط رنگی یا سیاه و سفید بر روی تصویر اونها ظاهر میشود.این مشکل میتواند دوباره از پردازنده گرافیکی یا ic پورت اچ دی ام ای باشد.

6.مشکل بلوتوث

اگر مشکل اتصال دسته پلی استیشن دارید و از سلامت دسته خود مطمئنید باید به سراغ کنسولتون بروید.این مورد از چیپ بلوتوث میباشد.

7.هنگ کردن هنگام بازی

کنسول هایی که هنگام بازی هنگ میکنن احتمالا هارد معیوب یا جی پی یوی حتی سی پی یو معیوبی دارند که باید برای جلوگیری از فشار اومدن به قطعات بیشتر باید کمتر از انها کار کشید و در اولین فرصت اونها رو تعمیر کرد.

تعمیرات تخصصی پلی استیشن 5 در البرز

نمایندگی تعمیرات ps5 در کرج

درمورد تعمیر ps5 در کرج و دیگر شهر ها

یکی از بزرگ ترین دغدغه کاربرانی که کنسول خراب میشه این هست که چه جایی از همه متخصص تر و متعهد تر میباشد.به علت گرونی کنسول ها در سال اخیر دیجی پد این حق رو به مشتریان عزیزش میدهد که درمورد کنسول خود نگران باشند زیرا تعمیر ps5 در کرج کنسول و لوازم جانبی نیاز به تجربه و مهارت بالایی داشته و این مرکز تعمیر را برای شما آسان میکند.

نمایندگی تخصصی ps5 در کرج

دیجی پد سعی کرده تا با بهره گیری از متخصصان کار بلد و با تجربه بهترین قیمت و کیفیت رو ارائه بده و بتونه راضایت مشتری هایش رو به عنوان نمایندگی تخصصی ps5 در کرج و استان های دیگر مثل قم ، شیراز ، اصفهان ، شمال کشور ، یزد و دیگر شهر ها به دست بیاورد.

شما میتوانید برای گرفتن مشاوره،ارسال درخواست تعمیر در زمینه تعمیر ps5 یا هر کنسول دیگری با شماره 09121710932 تماس بگیرید.

همچنین پیک دیجی پد در کرج/درختی/شاهین ویلا/گوهردشت/آزادگان/عظیمیه/دهقان ویلا/میدان کرج/فردیس/ملارد/باغستان کرج و دیگر نقاط البرز رایگان میباشد.

 

 

پست قبلی

نصب بازی ps4 و ps5

پست بعدی

خرید اقساطی کنسول بازی در کرج با بهترین شرایط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید تا پست های مورد نظر خود را ببینید.