Digiped

دسته پلی استیشن در کرج

قطعا مهم ترین وسیله جانبی پلی استیشن و هر کنسول دیگه دسته آن هست،این وسیله بازی کردن را برای ما امکان پذیر میکند و واسط بین ما و کنسول میباشد.
پس تعجبی هم ندارد که پر اصطحالک ترین بخش در هر کنسول باشد.تعمیر دسته پلی استیشن در کرج ( دیجی پد ) همراه باشید تا تعمیر دسته و کنسول بازی مشکلات عمده دسته را باهم بررسی کنیم.

دسته های پلی استیشن طی مرور زمان تفاوت های زیادی داشته مخصوصا در نسل جدید علاوه بر اپشن ها،تغییر ظاهری و بدنه ایی زیادی کرده.

مشکل انالوگ دسته پلی استیشن‬

اخیرا کاربران سونی گزارش های زیادی در زمینه نقص فنی دسته پلی استیشن ‪ 5‬داده اند‬ ‫که اون را دریفت دسته نام گذاری کرده اند‪.‬این نقص فنی به گونه ایی استانالوگ که دسته شما‬ ‫مدام دید یا خود شخصیت شما را به سمتی مشخص میکشد و اجازه لذت بردن از بازی‬ ‫رو به شما نمیدهد‪.‬البته که مشکالت آنالوگ انواع مختلفی مثل تشخیص ندادن جهت ‫خاص‪،‬از کار افتادگی به شکل کامل و‪ …‬را دارد اما دریفت دسته رایج ترین اونها‬ ‫در زمینه خرابی آنالوگ است‪.‬‬

برای اینکه مشکل دسته خود را به راحتی بشناسید می توانید به این سایت مراجعه کنید و مشکل دسته خود را بدانید و راحت تر مشکل دسته را به تعمیر کار بیان کنید.

www.onlinemictest.com

تعمیر دسته پلی استیشن در کرج (دیجی پد) کار را برای شما آسان میکیند. شما میتوانید دسته خود را با هر ایرادی که دارد با خیال راحت به مجموعه ما بسپارید و در سریع زمان ممکن با بالاترین کیفیت تعمبر شما رو به بازی برگرداند.

خدمات کلی دسته که در دیجی پد انجام می شود از جمله تعمیرات :

تعمیر و تعویض آنالوگ ، تعمیر و تعویض سوکت شارژ ، تعویض ذغال ، تعویض فلت ها ، تعمیر و تعویض اسپیکر ، تعویض باتری ، تعویض استخونی دسته ، تعمیر یا تعویض قاب دسته ، تعمیر ، تعویض و اتصال R1-R2–L1-L2 ، تعمیر برد دسته ، تعمیر ویبراتور ، تعویض سر آنالوگ تمامی این موارد در سریع ترین زمان ممکن در مجموعه ما انجام می شود.

برای تعمیر دسته و مشاوره دیجی پد میتوانید با ما تماس بگیرید.‪

تعمیر دسته پلی استیشن در کرج

دسته پلی استیشن در کرج

خرابی قطعات برای شارژ دسته‬

در این مورد خیلی از قطعات ممکن است خراب شده باشند مثل باتری ‪ ،‬خرابی یا کثیفی‬ سوکت شارژic ،‬شارژ و‪ …‬صد البته که طی مرور زمان عمر باتری کاهش پیدا میکند اما‬ ‫این مدت زیاد است‪.‬هیمنطور دسته پلی استیشن ‪ 5‬یا همون دوال سنس با فول شارژ ‪ 8‬تا ‪12‬‬ ‫ساعت شارژ نگه داشته و این قوی بودن باتری این دسته رو میرسونه‪.

‫روشن نشدن دسته پلی استیشن

‫اگر دسته شما روشن نمیشود بهتر هست قبل از هر چیزی آن رو به شارژ بزنید و از شارژ‬ ‫داشتن دسته کامال مطمئن بشید‪.‬اگر این روش جوابی به شما نداد و دسته همچنان خاموش است ، در این موارد ایراد میتواند از‬ باتری ‪ ،‬بورد ‪ ،‬سیم ها و اتصالات یا ای سی داخل دسته باشد.

همچنین بخونید : تعمیر ps4 در کرج

وصل نشدن دسته پلی استیشن‬ به کنسول

شما باید بعد از مطمئن شدن سالامت کنسول خود از و تست کردن اتصال با کابل به گونه‬ ‫ایی که کابل شارژ رو به دسته و پلی استیشن وصل کنید و دکمه ‪ ps‬رو فشار بدید‪.‬در‬ ‫صورت وصل نشدن میتوان مشکل رو چیپ بلوتوث دسته شما بر روی بورد دسته شما‬ ‫دانست‪.

دسته پلی استیشن

تعمیرات دسته پلی استیشن در کرج

فشار داده شدن دکمه های ‪L2 L1 R2 R1‬‬

شاید برای شما هم پیش بیاید که یکی از دکمه هایی که در سرتیتر ذکر شد بدون اراده شما‬ زده شوند یا نگه داشته بشوند‪.‬این مشکل بسیار رایج بوده و هرشخصی بعد از استفاده ‪ 3‬الی‬ ‫‪ 4‬ساله این مشکل برایش ممکن هست پیش بیاد (شاید هم کمتر از ‪ 3‬سال) باعث به وجود‬ ‫امدن این مشکل در دسته شما خواهد شد‪.‬‬

خرابی دکمه ها‬

هر دکمه ایی که روی دسته وجود دارد دارایی ذغالی هست که باعث فشرده شدن دکمه اون‬ ذغال ها باعث عمل کردن دکمه دسته شما میشود‪.‬صد البته این قطعات مصرفی بوده و طی‬ مرور زمان ممکن است تمام شوند و دسته شما دیگر فشار دادن دکمه ها توسط شما رو‬ تشخیص ندهد و باعث ناتوانی شما در بازی کردن شود‪.‬،تعمیر دسته پلی استیشن در کرج کار را برای شما آسان میکند.

خرابی اسپیکر یا ارمیچر دسته‬

شاید این مورد برای برخی از کاربران اهمیت نداشته باشد که دسته اشون صدا ندهد یا‬ ‫نلرزد اما برای برخی از عزیزان این قضیه شدیدا حیاتی بوده و نمیخواهند که از تجربه هیجان انگیز بازی های خود بکاهند‪.‬‬

دسته پلی استیشن

تعمیر دسته پلی استیشن

درمورد تعمیر دسته پلی استیشن ‪ 4‬و ‪5‬‬

قطعا تعمیر هرگونه قطعه دیجیتالی نیازمند مهارت ‪ ،‬تجربه و دانش باال میباشد‪.‬به گونه ایی‬ که شخص تعمیر کننده به تمام قطعات اون دستگاه دیجیتال (چه دسته چه کنسول) به شکل‬ کامل مسلط بوده و از توانایی ها و کارایی و نحوه کار اون اطلاعات داشته باشد‪.

نمایندگی و تعمیرگاه دسته پلی استیشن ‪ 4‬و ‪5‬‬

دیجی پد توانسته با بهره گیری از متخصص های پرمهارت و باتجربه بهترین خود را در‬ ‫این زمینه ارائه بدهد‬ ‫و بتواند با ارائه بهترین کیفیت و کمترین قیمت در خدمات خود رضایت مشتری های خود‬ را کسب کرده و معتبر ترین نمایندگی سراسر شهر کرج شود‪.‬‬
توجه : تمام مشکلات ذکر شده شامل دسته ps5 هم میشوند و تمام اونها توسط دیجی پد قابل حل میباشد.

فروشگاه انلاین لوازم گیمینگ و کنسول بازی دیجی پد

چرا دیجی پد ؟‬

‫در حال حاضر با باال رفتن قیمت های دسته و قطعات مختلف ان کالهبرداری در این زمینه ‫افزایش یافته‪.‬‬ بعضی از افراد قطعات فیک و های کپی انداخته و با قیمت کمتری برای خودشان تمام‬ ‫میشود اما از مشتری ‫پول همون قطعه اورجینال را میگیرند‪.‬این جور کالهبردای ها بسیار زیاد است اما دیجی پد‬ در این قضایا ضمانت میدهد و خود را در این ضمینه ثابت کرده‪.‬‬

تعمیرات دسته پلی استیشن در کرج

دسته پلی استیشن در کرج

 

برای تعمیر دسته و مشاوره دیجی پد با شماره ‪ 09121710932‬یا ‪09024828152‫تماس بگیرید‪

 

 

 

پست قبلی

خرید اقساطی کنسول بازی در کرج با بهترین شرایط

پست بعدی

تعمیر ایکس باکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید تا پست های مورد نظر خود را ببینید.